Gondolta volna, hogy már különleges SPA élményben részesíthetjük a lábainkat is? Bizony, a különleges törődést meg fogják hálálni!

A problémás lábak kezelése mellett természetesen a Podologia Medical Centerben a gyönyörűen ápolt lábakért is mindent megteszünk, hiszen szakmai tapasztalatunk és tudásunk legjavát nyújtjuk vendégeink elégedettsége érdekében.

A vírusos szemölcs alapvetően a testünkön akárhol megjelenhet és a többség élete során legalább egyszer már tapasztalta is magán a tüneteket, amelyek alapvetően egy vírusfertőzés következményei. A vírus legtöbbször valamilyen sérülés révén (pl. beszakadt köröm) jut a bőrfelszín alá és azért gyerekeknél alakul ki jellemzően, mert az ő immunrendszerük még a humán papilloma vírus számos típusa ellen nem tud megfelelően védekezni. Bőrgyógyászok arra is felhívják a figyelmet, hogy a fertőzést mi is továbbvihetjük azzal, ha a kialakult szemölcs érintése után nem mostunk megfelelően kezet.

A gyermekek kevesebb tünetet mutatnak és főként a panaszkodást kerülik, ezért nehéz felismerni a láb- és bokaproblémákat. Az Amerikai Láb- és Bokasebészeti Kollégium ezért 5 pontból álló figyelmeztetéssel igyekszik segíteni a szülőket, ha a tünetek közül akár csak egy is fennáll, érdemes podológus szakemberhez fordulni, aki pontosan és természetesen fájdalommentesen végzi el a szükséges vizsgálatot.

A körömbenövés bizony kellemetlen és fájdalmas probléma, mely jellemzően a nagylábujjon jelentkezik, de bármely más lábujjnál is előfordulhat. Mint minden egészségügyi panasz esetén, itt is a megelőzés ajánlott, hiszen még mindig jóval könnyebb, mint a kezelése.

Nyáron szinte mindenkit utolér a kellemetlen lábszag, amely kínos helyzetekhez is vezethet. Azonban, ha tudjuk, mi áll a zavarba ejtő „illatok” mögött, hatékonyan felléphetünk ellene, így a legnagyobb melegben sem kell tartani a lábszagtól.

Kérdése van? Érdeklődik?

Forduljon hozzánk bizalommal!