A körömbenövés bizony kellemetlen és fájdalmas probléma, mely jellemzően a nagylábujjon jelentkezik, de bármely más lábujjnál is előfordulhat. Mint minden egészségügyi panasz esetén, itt is a megelőzés ajánlott, hiszen még mindig jóval könnyebb, mint a kezelése.

Nyáron szinte mindenkit utolér a kellemetlen lábszag, amely kínos helyzetekhez is vezethet. Azonban, ha tudjuk, mi áll a zavarba ejtő „illatok” mögött, hatékonyan felléphetünk ellene, így a legnagyobb melegben sem kell tartani a lábszagtól.

Az utóbbi időben egyre többen teszik fel ezt a kérdést – erről tanúskodnak az internethasználók keresései is. A megfelelő lábbeli kiválasztásánál érdemes több szempontot is figyelembe venni, bízunk benne, hogy ezek Önnek is segítséget nyújtanak a tökéletes lábviselet megtalálásában.

A Podologia Medical Center első születésnapja alkalmából szemezgettünk azokból a vendégvéleményekből, amelyek – azon túl, hogy büszkeséggel töltenek el minket – napról napra lendületet adnak csapatunknak.

Ezekben a hetekben rengeteg kérdést kapunk vendégeinktől, melyek szinte egytől egyig arra irányulnak, mit tehetnek, két kezelés között az otthoni lábápolás érdekében?

Javában dübörög a tavasz, már akadnak olyan napok is, amikor a hőmérséklet megengedi, hogy nyitott lábbelit viseljünk. A hónapokig zárt csizmákba és cipőkbe kényszerült lábak számára eljött a fellélegzés, és egyúttal a speciális ápolás ideje is. Az egészséges és esztétikus körmök, lábfejek, talpak és sarkak érdekében mostanában leginkább otthon tehetünk, azonban békeidőben lábaink szakszerű kezelését érdemes szakemberre bízni.

Kérdése van? Érdeklődik?

Forduljon hozzánk bizalommal!