Masszázs

Lénárt Brigitta vagyok, egészségügyi végzettségű okleveles gyógymasszőr. Külföldön és itthon is volt lehetőségem komoly szakmai tapasztalatot szerezni, melyet most már a Podologia Medical Center csapattagjaként kamatoztatok.

Vendégeimnek változatos technikákkal, akár azok ötvözésével nyújtok személyre szabott kezelést, bízom benne, hogy hamarosan Önt is pácienseim között köszönthetem!

Mélyszöveti masszázs:

A mélyszöveti masszázs egy lassabb, erőteljesebb masszázsforma, mely leginkább a feszülő vagy fájdalmas területre koncentrál. Célja a feszült, letapadt izmok oldása, ellazítása, de sérülések, betegségek vagy az ülőmunka által okozott krónikus nyak-, váll-, hát- és derékfájdalom kezelésére is alkalmas lehet. Hatására fokozódhat az izmok mozgékonysága, teljesítőképessége, anyagcseréje, így azok gyorsabban regenerálódhatnak.

Relaxáló masszázs:

A relaxáló masszázs elsősorban a mindennapok során felgyülemlett stressz és idegesség oldására szolgál.  A kezelés során gyengéd és közepes erősségű simításokkal, nyugtató fogásokkal érjük el a pihent és feszültségmentes állapotot.

Kismama masszázs:

A kismama masszázs egy speciális technika, kimondottan kismamák részére kidolgozott masszázsfajta, melynek izomlazító, energetizáló, pihentető és fájdalomcsillapító hatása van. A finom, gyenge érintések segíthetenek enyhíteni a várandóság alatt olykor fellépő kellemetlen tüneteket. Rituálé jellege teljes kikapcsolódást, feltöltődést nyújthat a várandós számára, mely néha felér egy kiadós alvással.

Talpmasszázs:

A talpmasszázs növelheti szervezete ellenállóképességét, csökkentheti a stresszt és beindíthatja a méregtelenítést. Általános frissítő, feszültségoldó hatású, segítiheti testi, lelki egészségének megőrzését és visszanyerését öngyógyító erői aktivizálásával.

Köpöly:

A köpöly egy speciális csésze, amelyet a benne létrehozott vákuum segítségével helyezünk fel a bőrre. Hatására fokozódhat a nyirokkeringés, vérkeringés, élénkülhet az anyagcsere, lazulhatnak a szövetek, oldódhatnak a kóros letapadások, enyhülhetnek a panaszok. Mindezek által a fájdalom csökkenését és a mozgásfunkció javulását eredményezheti.

Kinezio tapasz:

A kinezio tapasz egy hatóanyagoktól mentes mechanikai módszer, mely a megfelelő felhelyezéssel fejti ki hatását. A tapasz a bőrt megemeli, így az alatta lévő szövetekben csökkenhet a nyomás, javulhat a keringés, az oxigén- és tápanyagellátás, valamint beindulhat a szervezet öngyógyító tevékenysége, így az izmok lazulhatnak, a fájdalom csökkenhet.

Talpi bőnye gyulladás (Fasciitis plantaris):

A talpi bőnye gyulladás legjellemzőbb tünete az ébredés utáni első lépésekkor jelentkező sarokfájdalom, mely néhány lépés után megszűnik, azonban, ha nem foglalkozunk vele, a fájdalom krónikussá válik. A kezelés célja az elsődleges okok megszüntetése, illetve a talp, valamint a vádli kíméletes nyújtása, masszírozása, mely segíti a gyulladás gyorsabb megszüntetését.

Trigger pont terápia:

A trigger pontok az izomszövetben található érzékeny feszültségcsomók, melyeket általában helyi, illetve kisugárzó tüneteket okoznak. A kezelés során, a fájdalmat előidéző trigger pontra gyakorolt nyomás hatására a szövet lazulhat, a csomó feloldódhat, az adott terület vérellátása javulhat, a salakanyagok távozhatnak, az izom visszanyerheti eredeti hosszát.