Egy jó talpbetét igazi gyógyír!

Már ébredéskor fáj a háta, a dereka vagy a lába? Ez a fájdalom elkíséri egész nap, ezzel rontva az életminőségét? Nem hatnak a fájdalomcsillapítók sem? Elképzelhető, hogy a panaszok könnyen orvosolhatók!

Szinte nincs tökéletes tartással bíró ember, akinek a gerincoszlopa, a csípője és a lába is megfelelően funkcionál, a legtöbben legalább minimális tartáshibával élünk. Az egyik lábunkat jobban terheljük, mint a másikat, de ez érhető is, hiszen ösztönösen kímélni próbáljuk azt a testrészt, amely nehezebben bírja a gyűrődést.

A sarok fájásra is sokan panaszkodnak, ennek számos oka lehet, így például mechanikai behatások sérülése miatti fájdalom, csontbetegség, csontritkulás, de akár még neurológiai és autoimmun betegségek is állhatnak a fájdalom mögött. A leggyakoribb kiváltója azonban a talp vastag kötőszöveteinek a terheltsége, ugyanis a talp izmai és szalagjai megvastagodnak a túlterhelés miatt, amit kiválhat a sarok ütődése, hosszabb állás, de akár az egészségügyi szempontból nem megfelelő vagy túl lapos lábbelik, papucsok viselete is.

A nők többségénél – főleg a kor előrehaladtával – a csípő elmozdul, szétterülnek a lábcsontok és a lábízületek, amelyek szintén krónikus fájdalomhoz vezetnek.
E fájdalmak okát nagyon sok esetben a lábaknál kell keresni. Amikor állunk, a talpaink tartják az egész testet, amelyben elég a legapróbb elmozdulás, az kihat a csontokra, az ízületekre és az izmokra is. Ezek mind azon vannak, hogy kompenzálják a láb hibáját, viszont, ha sokáig kell ezt tenniük, elfáradnak és deformálódnak, ami hosszú távon komoly fájdalmakat eredményezhet.

A jó szakember már a járásunkból vagy ránk nézve képes megmondani, mi lehet a gond! A megoldást pedig egy olyan speciális talpbetét jelentheti, amely észrevétlenül, mégis hatékonyan szünteti meg a fájdalmakat. Ahhoz, hogy biztosan megfelelő talpbetétet viseljünk, elég egy néhány perces felmérésen részt venni és már készítik is a személyre, pontosabban lábra szabott talpbetétet, amely a talp részeinek megfelelő megtámasztásával teszi lehetővé az ideális mozgást.

Ha kérdése van lábai egészségével kapcsolatban, foglaljon időpontot honlapunkon keresztül egy díjmentes állapotfelmérésre!